روش های کسب درآمد اینترنتی

روش های کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد از سایتهای کلیکی، بازدید آگهی، بازدید خودکار، مینی جاب، تلگرام، اینستاگرام
روش های کسب درآمد اینترنتی

روش های کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد از سایتهای کلیکی، بازدید آگهی، بازدید خودکار، مینی جاب، تلگرام، اینستاگرام

ماهانه از 40،000 تومان به بالا ... از سایت میترا رنک درآمد کسب کنید

بدلیل قدیمی بودن این پست و تغییر قالب و قوانین قبلی سایت میترا رنک، برای ثبت نام در سایت میترا رنک، با کلیک بر روی لینک زیر، به پست جدیدمون مراجعه کنید.
سلام دوستان
از سایت 
میترا رنک میتونید به راحتی درآمد ثابت ماهانه 40،000 تومان داشته باشید بدون دیدن تبلیغات کلیکی و بدون گرفتن حتی یک زیرمجموعه، البته اگر زیر مجموعه بگیرید که درآمدتون بیشتر هم میشه. حالا بیاید با هم حساب کنیم ببینیم که چه جوری میشه 40،000 تومان در ماه درآورد.

روش کار سایت 
میترا رنک اینطوریه که بصورت خودکار وبسایت های دیگه رو به نمایش میذاره و به ازای هر 30 ثانیه نمایش اون، 10 امتیاز به شما میده که هر امتیازش برابر یک ریاله. حالا با یه حساب ساده میتونید درآمد خودتون رو بدست بیارید :
30*24*60=43،200
30 روز ماه رو ضربدر 24 ساعت شبانه روز ضربدر 60 دقیقه هر ساعت می کنیم که میشه 43،200 دقیقه در ماه. به ازای هر 30 ثانیه از بازید 10 امتیاز می گیرید، یعنی تو هر دقیقه 20 امتیاز. هرامتیاز برابر یک ریاله، پس تو هر دقیقه 2 تومان به حساب ما اضافه میشه. حالا 43،200 دقیقه رو ضربدر 2 تومان می کنیم که میشه 86،400 تومان در ماه.

حالا بسته به اینکه ضریب همکاریه ما چند باشه درآمد قابل برداشت ما بدست میاد. از اونجاییکه حداقل ضریب همکاری 0.5 و حداکثر 5 در نظر گرفته شده، پس درآمد ما در هر ماه حداقل 43،200 و حداکثر 432،000 تومان میتونه باشه. 

البته ما باید درآمد خودمون از زیر مجموعه ها رو هم بهش اضافه کنیم تا درآمد نهایی رو بدست بیاریم. حالا میخوام درآمد از زیر مجموعه ها رو حساب کنم.
درآمدتون بدون زیر مجموعه میشه حداقل ماهانه 40،000 تومان با احتساب کمترین ضریب همکاری و با زیر مجموعه بصورت زیر میشه :

اگر شما از هر زیر مجموعه میانگین 2،000 تومان در ماه بدست بیارید، با 10 زیر مجموعه ماهانه 20،000 تومان و با 100 زیر مجموعه ماهانه 200،000 تومان درآمد خواهید داشت. 

همونطور که در بالا دیدید شما میتونید با زیر مجموعه گیری درآمد خوبی از سایت داشته باشید. سایت به ازای هر بار برداشت درآمد هر زیر مجموعه، 7 درصد اون رو به شما میده و 7 درصد 40،000 تومان میشه 2،800 تومان. من محاسبات بالا از زیر مجموعه ها رو میانگین حساب کردم وگرنه میتونه کم و زیاد بشه. حالا اگر میخواید درآمدتون بیشتر بشه باید تعداد زیر مجموعه تون رو افزایش بدید. 

در مورد ضریب همکاری به پست های بعدی (بالاتر) مراجعه کنید.

البته این در حالیه که کامپیوتر شما 24 ساعت شبانه روز کار کنه و حواستون هم باشه تا یه موقع صفحه بازدید خودکار با مشکل مواجه نشده باشه. دوستانی هم که نمیخوان کامپیوترشون رو در تمام طول شبانه روز روشن بذارن میتونن فقط در مواقعی که با سیستم کار میکنن درآمد کسب کنند.
 
در مورد پرداخت هم باید بگم که حداقل مبلغ قابل برداشت 30،000 تومان هست و این سایت سابقه یک سال و 3 ماهه داره، پس نگران پرداخت نباشید.

آدرس ثبت نام :
 
برای ثبت نام در سایت میترا رنک بر روی بنر زیر کلیک کنید:

میترا رنک | سامانه جامع تبلیغات و بهبود اعتبار آنلاین


حتما بعد از ثبت نام، حساب خودتون رو فعال کنید. سایت بعد از ثبت نام به شما ایمیل میزنه و شما باید روی لینک فعال سازی که به ایمیل شما فرستاده شده کلیک کنید تا حسابتون فعال بشه.

توضیحات در مورد شروع کار با سایت پس از ثبت نام:


در ضمن، پس از ثبت نام برای شروع کار باید از منوی فعالیت و کسب درآمد، اولین گزینه (بازدید خودکار از سایت ها) رو انتخاب کنید و پس از باز شدن صفحه، دکمه شروع بازدید خودکار رو بزنید که به رنگ قرمز هست. بعد از زدن دکمه، صفحه جدید باز میشه و شروع به نمایش سایت های دیگه میکنه.

همچنین شما میتونید از طریق لایک کردن صفحات و کلیک روی گوگل پلاس امتیاز کسب کنید که در قسمت راهنمای سایت  توضیح داده شده است.

برای مطلع شدن از راه های کسب درآمد بیشتر از این سایت از دیگر گزینه های
منوی فعالیت و کسب درآمد استفاده کنید.

توضیحات مهم :
دوستان توجه داشته باشید که اگر با بازگذاشتن صفحه بازدید خودکار میترا رنک سرعت مرورگرتون پایین میاد و صفحاتی که میخواید باز کنید به مشکل برمیخوره، برای بازگذاشتن صفحه بازدید خودکار از مرورگر Opera Portable استفاده کنید و صفحات شخصی خودتون رو در یک مروگر دیگه مثل Internet Explorer یا Firefox باز کنید. این مرورگر رو از لینک زیر دانلود کنید. البته باید بگم که تو بعضی سیستم ها Opera بهتر جواب میده و تو بعضی ها همون Firefox بهتره.

در ضمن، اگر در باز کردن پنجره بازدید خودکار با پیغام یا مشکلی برخوردید، پنجره رو ببندید و دوباره دکمه بازدید خودکار رو بزنید. اگر مشکل برطرف نشد از اکانت تون خارج بشید و مجدد وارد اکانت بشید و مراحل رو تکرار کنید. اگر باز هم نشد چند دقیقه صبر کنید و بعد دوباره امتحان کنید. اگر باز هم نشد pop-up مرورگرتون فعال کنید. البته این سایت نیازی به فعال کردن پاپ آپ نداره ولی خوب، فعال باشه بد نیست.   اگر کسی سوالی تو نحوه فعال کردن pop-up داشت میتونه تو قسمت نظرات سوالشو بپرسه. من تا حد امکان به سوالات شما پاسخ میدم.

دوستان عزیز، شما باید هر از گاهی خودتون نگاهی به کامپیوترتون بندازید تا ببینید صفحه بازدید خودکار با مشکلی مواجه نشده باشه. اگر هم خودتون نمیتونید، به کسی دیگه که میتونه کامپیوتر شما رو ببینه بسپارید و گرنه ممکنه مقداری از پولتون رو بیخودی از دست بدید. 

دوستانی که سرعت اینترنت شون خوبه میتونند سرعت دانلودشون رو با برنامه های مدیریت دانلود مثل Internet Download Manager محدود کنند تا میزانی که صفحه بازدید خودکار بتونه سریع refresh (بارگذاری مجدد برای نمایش سایت بعدی) بشه. چون هر چقدر باز شدن این صفحه بیشتر طول بکشه شما زمان بیشتری رو از دست میدید و درآمد تون هم کمتر میشه. دوستانی هم که سرعت اینترنتشون پایینه و با باز گذاشتن این صفحه هنگام کار کردن با مشکل مواجه میشن میتونن در زمان هایی که دانلود نمی کنن از این سایت کسب درآمد کنن.

از شما دوستان خوبم میخوام تا اگر نظری برای بهبود این مطلب دارین بنویسین تا همه ازش استفاده کنن. در ضمن سوالات خودتون رو در قسمت نظرات مطرح کنین تا در حد توانم بتونم به شما کمک کنم.
همچنین هر از گاهی به وبلاگ سر بزنین تا اگر مطلب جدیدی رو در رابطه با بهبود کارکرد این سایت گذاشتم بتونین ازش استفاده کنین.


با تشکر.

در صورت داشتن هرگونه سوال، از قسمت نظرات و یا از قسمت تماس با من از بالای صفحه و یا از ایمیل richman_763@yahoo.com استفاده کنید.
موفق باشید

نظرات 1 + ارسال نظر
مهران شنبه 29 تیر 1392 ساعت 13:58

اخه دوسته عزیز تو که حساب کتاب ساده هم بلد نیستی مجبوری بیای واسه ما حساب کتاب کنی؟ این چیزی که شما به دست اوردید به ریال هست. یعنی در ماه میشه هشت هزار و ششضد و چهل تومان. احتمالا سره خودتم کلاه گذاشتن.

سلام دوست عزیز
اول از همه باید بگم خیلی خوشحالم که از وبلاگ ما بازدید کردید.
دوست عزیز، شما اگر خوب دقت می کردید متوجه می شدید که من درست حساب کتاب کردم. هر 30 ثانیه 10 امتیاز به حساب شما اضافه میشه که برابر 10 ریاله، یعنی هر امتیاز یک ریاله. پس تو یک دقیقه میشه، 20 امتیاز یعنی 20 ریال یعنی 2 تومان. اون 8640 تومان که شما نوشتی تنها در عرض 72 ساعت درمیاد البته اگر حواستون به صفحه سایت باشه تا اگر با مشکل برخورد، صفحه رو مجدد بارگذاری کنید. اقل اقل درآمدی که یک نفر میتونه دربیاره اگر سایت زیاد با مشکل بربخوره و کسی پای سیستم نباشه تا اون رو درست کنه و هیچ زیر مجموعه ای نداشته باشه، 30 الی 40 هزار تومان هست. دقت کنید که من نگفتم که بدون اینکه پای سیستم بشینید ماهی 80 هزار تومان بدست بیارید. من گفتم بدون زیر مجموعه و دیدن آگهی کلیکی، چون گاهی اوقات صفحه بازدید خودکار به مشکل برمیخوره و باید صفحه رو مجدد بارگذاری کنید. اگر بتونید در طول شبانه روز حداقل 10 بار به سیستم سر بزنید به درآمد 80 هزار تومان در ماه میتونید برسید البته باید به نکاتی که در بالا گفتم توجه کنید. در هر حال این سایت رو من به هر کس که گفتم، گفت درآمد 10 هزار تومان در ماه هم که همین جوری بره تو جیبت در حالی که کامپیوترت هم روشنه و به اینترنت متصلی و داری کار خوتو میکنی، خودش غنیمته!!!!! حالا اینکه ثبت نام کنید یا نه پای خودتونه.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.