روش های کسب درآمد اینترنتی

روش های کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد از سایتهای کلیکی، بازدید آگهی، بازدید خودکار، مینی جاب، تلگرام، اینستاگرام
روش های کسب درآمد اینترنتی

روش های کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد از سایتهای کلیکی، بازدید آگهی، بازدید خودکار، مینی جاب، تلگرام، اینستاگرام

کسب درآمد از سایت آرون تاو

به نام خدا

سلام

امروز می‌خوام سایت ARVANTAV رو به شما معرفی کنم.

وضعیت فعلی سایت : در حال پرداخت

حداقل برداشت : 6000 تومان

برای ثبت نام بر روی بنر زیر کلیک کنید.

در این سایت، میشه از روش‌های زیر به کسب درآمد پرداخت.

اول از طریق مشاهده آگهی های تبلیغاتی به صورت روزانه.

دوم از طریق جذب زیرمجموعه.

سوم از طریق سرمایه گذاری در سایت.

چهارم از طریق مسابقات.


اول: مشاهده تبلیغات

در این سایت، هر شب راس ساعت 12 با شروع روز جدید، آگهی ها بروز میشه و شما می‌تونید با  مراجعه به داشبورد در قسمت کسب درآمد و مشاهده آگهی کلیکی، کسب درآمد کنید. نیازی به فعال بودن پنجره آگهی در حین پر شدن زمان آگهی نیست. شما می تونید تا تمام شدن تایم آگهی، به کارهای دیگه بپردازید و در انتها باید عکسی که بصورت برعکس نمایش داده میشه رو انتخاب کنید تا مشاهده آگهی شما تایید بشه و اعتبارش به حساب شما شارژ بشه. فقط خیلی فاصله زیادی بین کلیک روی آگهی و تایید نهایی اش نندازید.


دوم : جذب زیرمجموعه

از طریق پنل کاربری در سایت و در قسمت عمومی >ابزار جذب زیرمجموعه می تونید لینک زیرمجموعه گیری رو دریافت کنید و شروع به جذب زیرمجموعه و کسب درآمد بیشتر کنید.

سوم : سرمایه گذاری در سایت

شما می تونید با سرمایه گذاری در سایت بصورت یکماهه، 3 ماهه، 6 ماهه، 9 ماهه یا یکساله از روزانه 0.07 درصد برای یکماهه تا روزانه 0.33 درصد برای یکساله سود، از مبلغ سرمایه گذاری خودتون در سایت دریافت کنید. توجه کنید که برای دریافت سود روزانه باید حداقل 4 کلیک اصلی رو انجام داده باشید. همچنین، اصل سرمایه در انتهای دوره سرمایه گذاری عودت داده میشه و روزانه به شرط حداقل 4 کلیک و مشاهده آگهی، سود روزانه به حساب تون واریز میشه.

در مورد سرمایه گذاری این نکته مهم رو بگم که در حال حاضر این سایت پرداختی داشته و مشکلی نداشته اما بنده هیچ تضمینی رو بابت آینده سایت نمیتونم بدم. در صورتی که تمایل به سرمایه گذاری به این روش در این سایت یا هر سایتی که بنده معرفی می کنم دارید، حتما حتما، خودتون بیشتر در موردش تحقیق کنید و در انتها باید بگم که همیشه و در همه جا، پولی رو سرمایه گذاری کنید که در صورتی که مشکلی برای سرمایه گذاری تون پیش اومد، برای شما و زندگی شما مشکل حادی بوجود نیاد. این به این معنا نیست که هیچ سایتی معتبر نیست اما جانب احتیاط رو همیشه رعایت کنید.

برای سرمایه گذاری در این سایت، پیشنهاد من برای کسانی که نمیخوان هیچ ریسکی بابت سرمایه گذاری شون بکنند اینه که از طریق فعالیت در سایت به یک مبلغی برسند و بعد همون رو در سایت بدون متحمل شدن هیچ ریسکی سرمایه گذاری کنند. حداقل خرید اوراق مشارکت در این سایت برای 1 عدد، 8500 تومان هست و بیشترین مقدارش در حال حاضر برای 12000 عدد اوراق مشارکت، 102 میلیون تومان (12000 ضربدر 8500 تومان)هست. اگر هم میخواید که از طریق واریز به سایت سرمایه گذاری کنید، حداقل مبلغ واریزی به این سایت 10 هزار تومان هست.

چهارم : مسابقات

در این سایت از طریق شرکت در مسابقات می تونید کسب درآمد کنید که البته تابحال 5 مسابقه زیرمجموعه گیزی برگزار شده و مبالغش به برندگان اهدا شده. در آینده ممکن مسابقات در زمینه های دیگری بغیر از زیرمجموعه گیری هم انجام بشه، ممکن هم هست به همین روال، مسابقات صرفا در زمینه زیرمجموعه گیری باشه. با مراجعه به بخش انجمن سایت میتونید از زمان مسابقات مطلع بشید.

در صورت داشتن هرگونه سوال، از قسمت نظرات و یا از قسمت تماس با من از بالای صفحه و یا از ایمیل richman_763@yahoo.com استفاده کنید.
موفق باشید


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.